eemilial

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Emillia Larsson - 16 juli 2013 22:10

Nu är jag hemma från campingen utan internet. :(

Jag har uppdaterat dåligt därför.

Men nu är jag hemma och kommer nog börja blogga som vanligt.

Det var ganska tråkigt på skrea, det bara blåste och var kallt.

Jag hade hoppas på solsken och att ligga och sola.

Men nej, det kunde man inte få göra.


Det blev inga roliga blder heller som jag kan lägga upp.

Idag har jag läst ut min tjocka bok.

I vanliga fall tar de böckerna för mig att läsa en månad.

Men denna gången tog det tre dagar. :)

Det är bara för att jag haft det så tråkigt.


Idag shoppade jag lite på jc innan vi åkte hem från skrea.

De ska  lägga ner, så det är väligt mycket rea där nu: :)


 


det linnet var en av de saker jag köpte.

Det finns inga fler bilder på vad jag köpte, så de får bli den ända bilden idag.


hejdå!


#Tråkigt #vad #ska #man #göra #? #hemma #från #skrea #skönt #bok #är #utläst #har #shoppat #på #jc #ett #linne #med #rosett #fanns #inga #bilder #på #de #andra #sakerna #hejdå #! #<3 #:) #ses



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards