eemilial

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Skreasand

Av Emillia Larsson - 14 juli 2013 12:17

Hej!

Nu var första natten avklarad på skrea. ;)
Jag sov faktiskt jätte dåligt i husvagnen. Det blåste och så hörde man hela tiden de andra i husvagnen bredvid. Så jag är ganska trött nu.
Vi ska hämta biljetter till teatern ikväll nu. Senare idag ska vi äta glass på ett glasscafé, där de gör hemmagjord glass. Och spela på en jätte minigolfbana. Det finns inte så mycket roligt att blogga om nu, så jag skriver mer senare.

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emillia Larsson - 16 juli 2013 22:10


Nu är jag hemma från campingen utan internet. :( Jag har uppdaterat dåligt därför. Men nu är jag hemma och kommer nog börja blogga som vanligt. Det var ganska tråkigt på skrea, det bara blåste och var kallt. Jag hade hoppas på solsken och att...

Av Emillia Larsson - 15 juli 2013 11:26

Hej! Igår blev det inget inlägg tyvärr. :( Jag glömde av det, och så kom jag på det på natten när jag skulle sova. ;) Hur som helst så var det jätte kul igår. Vi åt på det där glasscafét med hemmagjorda rån. De var jätte stora och jätte goda...

Av Emillia Larsson - 13 juli 2013 18:04

Hej ! Vi är framme på skreasand och har tagit upp förtältet på husvagnen o allt. När vi åkte hit var jag döds hungrig och ville ha mat. För jag skippade frukosten på morgonen. Vi stannade på donken för att äta. Men jag gillar inte direkt den sort...

Av Emillia Larsson - 13 juli 2013 10:57


    Hej!   Nu har ja packat färdigt alla mina saker och snart ska jag åka. Vi ska åka till Skreasand och se på en teater på söndag. Jag kunde inte välja av alla mina smycken som jag har. Jag visste inte vilka jag skulle ha med mig, så ...

Av Emillia Larsson - 12 juli 2013 15:51

  Hej bloggen!   Jag försökte lägga upp ett inlägg på morgonen men det ville aldrig sparas. Så jag skriver nu och hoppas att det funkar denna gången. :)   Idag skulle jag egentligen städat mitt rum och packat inför att vi ska åka ut med ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards