eemilial

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Emillia Larsson - 10 juli 2013 17:34

Hej!


Jag tänkte lägga upp några bilder som jag själv har tagit.


 


En ros från våran trädgård. 

Och några till. 

Min bästa kompis Elina. 

En bild från böda sand när vi var där. 

En solnedgång från kusten. 


   


Mina naglar som jag målat själv till Elinas halloween fest.

 


Blommor hemma hoss mig. 

Solnedgång från i vintras. 

  


Blommor från när jag var i Cypern. 


Stranden på Cypern.


#bilder #från #sommaren #Cypern #blommor #vinter #solnedgång #rosor #naglar #halloween #kusten #Elina #strand



Av Emillia Larsson - 10 juli 2013 13:40

Hej!


Jag är en tjej som börjar 7:an till hösten.

Mitt namn är Emilia Larsson och jag har många intressen.

Jag gillar att måla och fick faktiskt A i bild i 6:an.

Jag spelar fotboll och spelar oftast mitt ibland anfallare.

Jag bor på landet och på headern ser ni min trädgård.

För två år sedan skaffade vi pool så den bor jag nästan i. ;)

Jag är pollen allergiker och är även allergisk mot äpple och päron.

Jag har en bror och föräldrar.

Det var nog allt så vi ses!


                                                  
                                       


#ny #sommarlov #pool #bada #blogg #<3 #ses! #:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards